Loading...
Produkty

BANER

Baner reklamowy

Baner Reklamowy

popularny nośnik reklamy, używany do przeprowadzania różnorakich akcji promocyjnych i reklamowych. Baner reklamowy to grafika prezentowana na elastycznych podkładach, które po zamontowaniu tworzą jednolitą ekspozycję prezentowanych treści reklamowych bądź informacyjnych.
Produkcja reklamy odbywa się poprzez zadrukowanie powierzchni elastycznej podkładu dowolnie zaprojektowaną grafiką. Banery reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie w reklamie zewnętrznej, jak i również w przeprowadzaniu kampanii reklamowych in door.
Reklamy na podkładach banerowych bardzo często zastępują lub uzupełniają tradycyjne formy reklamy takie jak tablice, billboardy, szyldy informacyjne, grafiki i reklamy podświetlane.

 

Dzisiaj częściej to właśnie baner reklamowy tworzy formę zastępczą, dla ekspozycji zewnętrznych na konstrukcjach reklamowych.
Ze względów ekonomicznych rodzaj reklamy banerów zyskuje coraz większą popularność. Dla wielu klientów głównym czynnikiem jest aspekt ekonomiczny dlatego klienci stosują właśnie tą formę prezentacji.
Ważnym motywem jest odpowiednio przygotowany projekt graficzny oraz konstrukcja pod nośnik. Odpowiednie zamontowanie banera nie będzie powodować efektu żagla, który podczas dużych sił napierania wiatru potrafią doprowadzić do uszkodzenia banera jak i konstrukcji.

Druk banerów reklamowych i usługi dodatkowe.

Nasza oferta zawiera kompleksowe usługi dodatkowe związane z produkcją banerów takich jak:

– Docinanie
– Zgrzewanie
– Łączenie w bryty
– Wzmacnianie
– Okuwanie
– Inne czynności związane z produkcją banerów

Świadczymy również usługi z montażu banerów:

– Wykonanie konstrukcji pod ekspozycję
– Transport
– Montażem
– Utylizacją zużytych banerów

Baner reklamowy

Niezastąpiony w bardzo wielu dzieidznach prezentacji. Najbardziej znane i stosowanie – małoformatowe grafiki eksponujące treść promocyjną. Reklamowe na wszelkiego rodzaju ogrodzeniach, płotach itp. Najczęściej drugowane na gramaturze poniżej 500 gr/m2 .

Kolejną popularną grupą są banery średnie stosowane jako wypełnienie konstrukcji reklamowych. Często stosowane na billboardach i megaboardach. Montowane również na konstrukcjach elewacji budynków czy rozciąganych na specjalnych konstrukcjach linowych.

Baner odblaskowy – Baner do podświetleń

Tania alternatywa dla reklam podświetlanych i świetlnych. Banery odblaskowe bardzo popularny produkt w okresie jesień – zima.
Ich nazwa sama wskazuje  na częste zastępowanie reklam podświetlanych. Banery odblaskowe drukuje się na specjalnym materiale podkładowym.
Odblaskowy baner to niezastąpione źródło promocji w bardzo atrakcyjnych cenach. Kolejna grupa to banery używane w reklamie podświetlanej.
Stosowane jako wypełnienie graficzne reklam o 24 godzinnej ekspozycji.
W tym przypadku grafika drukowana jest na podkładzie o właściwościach transparentnych (światło przepuszczalnych).
Po podświetleniu od strony wewnętrznej tworzą wyeksponowaną treść reklamową. Szczególnie polecane w miejscach o ograniczonym doświetleniu miejsca ekspozycji oraz w porach jesienno – zimowych.

Baner siatkowy – siatki mesh czyli reklamy o ponadprzeciętnych gabarytach

Najczęściej stosowane podkłady do produkcji tego typu reklam  to oczywiście siatki mesh.
Materiał o niskiej wadze i dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne.
Ten materiał banerowy charakteryzuje się perforowaną  powierzchnią tworzącą mikro otworki, które podczas dużych podmuchów przepuszczają cząsteczki powietrza, przez co nie powodują efektu żagla.
Perforacja powierzchni podkładowych posiada  często poprzeczne mikro wypustki mające na celu poprawienie efektów wizualnych nadrukowanej grafiki.
Bardzo często stosowany do produkcji reklam największych formatów.
Stosowany wszędzie tam gdzie liczy się masa własna reklamy i oczywiście przepuszczalność powietrza.  W ofercie posiadamy kilka rodzajów siatek, o różnych gramaturach i zastosowaniach.

Baner z wkładką maskującą – BlockOut.

Następną grupą produktową to banery z wkładką. Zastosowanie bardzo podobne jak przy banerach standardowych lecz dające możliwości druku reklamy w wersji dwustronnej.
Często używany w wersjach jednostronnych tam gdzie oświetlenie promieniami słonecznymi ma wpływ na osłabienie przekazu reklamowego.
Materiał z wkładką – filtrem stosujemy głównie w miejscach ekspozycji, które ze względu na swoją specyfikę  mogą powodować prześwietlenia banera np. od promieni słonecznych, czy elementów montażowych.

Baner z wkładką używany jest również przy produkcji grafik przeznaczonych do ekspozycji targowych, w systemach szybkiej prezentacji np. RollUP. X-Baner, DuoBaner …itp.

Drukowany baner reklamowy – popularne opcje produkcyjne.

W zależności od postawionych wymagań wobec tego produktu reklamowego, występują bardzo zróżnicowane opcje w produkcji, druku, wykończenia drukowanych banerów reklamowych.
W potocznym określeniu: „baner banerowi nie równy” zawiera się kwintesencja tego określenia.
W ofercie naszej firmy znajdziemy wiele rodzajów produktów reklamowych ogólnie nazwanymi banerami, a różniącymi się zasadniczo w wielu podstawowych kwestiach.
Produkujemy – drukujemy banery siatkowe, banery odblaskowe – pryzmatyczne, banery w wersjach ekonomicznych jak i dla wymagających długoletniej ekspozycji w najtrudniejszych warunkach ekspozycyjnych.

Czym kierować się przy wyborze banera?

Pierwszym a zarazem podstawowym czynnikiem jest wybór materiału podkładowego i podjęcie decyzji czego oczekujemy od „naszego banera”?
Jeżeli podstawowym kryterium jest jego cena i ten parametr ma podstawowe i kluczowe znaczenie, to najbardziej ekonomiczną wersją będzie druk cyfrowy ze standardową obróbka na chińskim materiale typu frontlit.
W zależności od rodzaju grafiki proponujemy kilka wariantów druku: wersja ekonomiczna, gdzie wydruk wielkoformatowy jest poprawny kolorystycznie ale nasycenie gotowego banera jest słabsze w stosunku do banera w wersji standard czy premium.
Tu również musimy mieć świadomość, że ten produkt ze względu na materiał podkładowy, nie będzie nadawał się do długoletniej ekspozycji zewnętrznej. Ten rodzaj banerów stosujemy głównie tam, gdzie konieczne jest zaproponowanie firmy czy produktu, ale bez opcji długookresowej eksploatacji.

Banery do długookresowej eksploatacji/ ekspozycji zewnętrznej.

Ten produkt ze względu na swoje przeznaczenie nie jest drukowany na najtańszych, ekonomicznych mediach typu chiński frotlight o niskich gramaturach.
Ze względu na swoje przeznaczenie jako podkładowy materiał podstawowy używane są frontlighty o wzmocnionej konstrukcji i gramaturze.  wielkoformatowe na plandekach samochodowych TIR, na banerach o planowanych czasach ekspozycji powyżej 2/3 lat – bez demontażu i zmiany banera.
Dodatkowym parametrem mającym wpływ na długość eksploatacji jest o wiele bardziej zaawansowana obróbka dodatkowa. Banery na materiałach plandekowych są dodatkowo wzmacniane w punktach największych naprężeń, mogących spowodować jego uszkodzenie.
W każdym z omawianych przypadków dodatkowo zalecamy laminowanie ochronne wydrukowanych banerów – grafik. Ten proces niepomiernie podwyższa parametr światłoczułości – odporności na penetrujące promieniowanie UV, odporności na ścieranie i inne uszkodzenia mechaniczne.

Jaka jest trwałość banera reklamowego drukowanego w technice wielkoformatowego druku cyfrowego?

Ten parametr jest uzależniony od metody i techniki druku. Najbardziej trwałym pod względem odporności na promieniowanie UV jest wielkoformatowy druk UV. Ta technika posiada dużą przewagę na drukiem solwentowym ze względu na sposób utrwalania wydrukowanych grafik.
Pod wpływem promieniowania UV wydruki banerów czy grafik sa utrwalane na podłożu przez co promieniowanie słoneczne nie wpływ tak niekorzystnie na trwałość kolorów jak w przypadku wielkoformatowego druku solwentowego.
Minusem tej techniki druku jest wyższa cena oraz mała elastyczność, powodująca komplikacje przy częstym zwijaniu i rozwijaniu przy wydruku na mediach elastycznych . Dlatego też nie stosujemy jej w tym segmencie zamówień.
Najbardziej popularną i ekonomiczną metoda druku banerów jest wciąż druk solwentowy.
W zależności od potrzeb i oczekiwań polecamy wydruki w technologiach eco solventowych (bardzo wysoka jakość) kosztem trwałości, oraz druk w technologii hard solwentowych (duża trwałość kolorów kosztem różnicy w jakości – wielkości aplikowanej kropli. Jak jest zatem trwałość banerów drukowanych cyfrowo?  W opcjach ekonomicznym drukowanych w technice „eco solwentowej” nie powinna być niższa niż 1 rok bez widocznej utraty kolorystyki w ekspozycji od strony południowej.

W przypadku opcji druku solwentem twardym trwałość przy eksploatacji od strony południowej, to minimum 2 lata, w przypadku zastosowania laminatów ochronnych, ten okres wydłuża się o minimum 1 rok a nawet kolejne 2 lata w przypadku laminatów stałych 3D.
Przeprowadzone przez nas długo okresowe testy wytrzymałości – trwałości banerów, możemy pochwalić się wynikiem ponad 5 letniej niezmiennej ekspozycji (strona południowa) z zachowaniem naturalnych choć już lekko wypalonych kolorów newralgicznych.
Opisywany przykład to baner drukowany w technologii Hard Solwentu – europejskimi farbami Sericol Fuji Color. Niestety na  tanich chińskich zamiennikach taki wynik jest nie do uzyskania.

Masz pytanie ? ? ?

Skontaktuj się z nami.

Facebook Polub nas na Facebook.

Zobacz także


Nie znaleziono produktów w tej kategorii

WYSOKA
JAKOŚĆ

DOGODNA
DOSTAWA

TERMINOWE
DOSTAWY

DOSTĘPNE
GODZINY